Frästa Ak Optioner


JavaScript är inaktiverat För att kunna handla på webbutiken måste du ha JavaScript aktiverat. För information om hur du aktiverar JavaScript, se hjälpavsnittet i din webbläsare. När JavaScript är aktiverat uppdatera du den aktuella sidan. Cookies är inaktiverade För att butiken på den här webbutiken måste du ha cookies aktiverade. För information om hur du aktiverar cookies, se hjälpavsnittet i din webbläsare. När cookies är aktiverade uppdatera du den aktuella sidan. Våra produkter Milled AK Folding stock med integrerat M4 hopfällbart lager. Klicka för att förstora. Till extrememly hög efterfrågan och många variationer kan vi inte garantera att dessa finns på lager, vänligen vänta upp till 4 veckors väntan på att lägga lager. Dessa säljer så fort vi kan göra dem och skickas först först tjäna grund. Fyllnadslager för din fräsa Kalasnikov Passar 2 tang fräsade rifler. Dos behöver inte modifiering av geväret, men den nedre tangen kommer att skjuta ut förbi gångjärnet och kan trimmas om så önskas. Passar inte till jugoslaviska fräsna mottagare. Innehåller ett integrerat smidd 7075-T6 Mil-Spec 6-ställförlängningsrör och US-tillverkad M4-hopfällbar lager. Också tillgänglig utan lager. Innehåller alla Mil-Spec-lager. Innehåller en minnesstoppsfunktion som kan flyttas för att tillåta omedelbar förlängning till önskat läge. Bara 17 5 ounces komplett med fastsatt hårdvara 10 5 oz utan lager är det lättaste sättet att fästa ett hopfällbart lager i Kalashnikov. Samlar i inom 1 4 från din tang. Har 6 användbar positioner, alltifrån nästan för kort till nästan för lång, för att passa alla storlekar shooter. Bonesteel armar har gått ihop med Cnc Warrior för att få dig det ultimata fällbara lagringssystemet för Kalashnikov-serien av gevär och hagelgevär Vi såg vad du ville ha i ett lager Systemet och är väldigt stolt över att ta det med dig. Precision bearbetad från aluminium i aluminium, detta gångjärn är utformat för att låsa upp fast och ger många års problemfri användning, samtidigt som den håller den lätta. klämmer ihop en härdad stålbussning runt gångjärnsnålarna för att förhindra slitage och resten av parningspunkterna är konstruerade för att låsa upp ännu tättare som slitgender. färdigställd i en fin svart hårdlackat anodisering. gångjärnet är inbäddat snyggt under och till sidan av den bakre tangen, vilket möjliggör en väldigt kompakt, snygg utseende, utan att permanent ändra ditt vapen. Utanför att matcha din bakre trunnion, ger detta lager en fin fabriks utseende och installationer utan användning av några adaptrar. Alla modeller kommer att ha en extra djup qd sling swivel pocket. Fastest distribuera lager på marknaden kan utfolde sig med skjuthanden utan att lämna greppet bara en flip av fingrarna kan expandera lagret för snabb deployment. In de kommande månaderna kommer vi att släppa flera olika bakre halvan alternativ så att du kan byta ut ditt lager genom att helt enkelt dra i gångjärnsnålarna, inte längre bultar dina lager tillsammans. Vi jobbar också med halvparten på framsidan för många andra populära gevär och hagelgevär. Dagen att använda adap ters att passa dina gevär är över Detta kommer att vara ett verkligt modulärt lager system som gör andra nuvarande mönster föråldrade. Måttlig AK Folding lager med integrerad M4 hopfällbar lager. Tråd Alternativ för en Milled AK. NATO-aktien är helt enkelt UGLY Jag ersatte dem på min R-modellen SAM-7 s med standard WARSAW-lager s För mig är WARSAW bara lite för kort, medan Nato är lite för lång, men ARSENAL har tagit hand om problemet och släpper ut till K-Var en ny rumpa för slipad riffel s Det är 5 8 längre än WARSAW-modellen och inkluderar faktiskt fälldörren för rengöringssatsen jag pratade med K-Var i fredags och fick veta att dessa borde vara tillgängliga någon gång nästa månad Priset är 40 00 Övergripande tror jag att detta kommer att bli det bästa lageret för en malet AK som hittills har utvecklats. Det kommer att vara prefekt IMHO. Så långt som den bulgariska ARM9 är det fruktansvärt i utseende, och vissa har sagt att de gillade känner, där andra s har t Personligen känner jag mig hej deous Nej, det har inte en fälleldörr för rengöringspaketet heller. Jag har aldrig sett en rumänsk mapp på en malet gevär IMO, man skulle förstöra värdet av sådana genom att lägga till en Är det möjligt, jag är inte säker Det skulle kräva en lite arbete, och du skulle förmodligen vara kvar med någon form av lucka. Bara wopuldn t är värt att försöka. Du kan få en ACE-adapterfällning och ta bort en tang, men jag gillar inte byggandet av ACE-lageret , och få en av dessa nya kommande ARSENAL buttstock s genom K-Var. Join Datum nov 2007. Jag tänker inte på hur AR M9 lager ser ut men det är så illa att det inte har fälleldörren. Det är bara lite funktion men något jag tycker om AK är hur det är självständigt med städstången och kittet inbyggt i geväret. Jag måste komma överens om NATO-längdbeståndet Jag kan inte ens tänka på ett NATO-gevär på toppen av mitt huvud med en Längd av drag så länge förutom en FAL som lager seriöst är geväret motsvarar överdimensionerade clown skor. Jag har Ess och det är inte min favorit, antingen tror jag att mekanismen och känslan är bra, det är bara att det skruvas ihop genom lite tunn aluminium. Jag har tänkt på att ta den till en maskinbutik och få dem att göra mig en i stål, men jag don t vet hur mycket det skulle kosta. Ska jag troligen gå med antingen Ironwood laminerat trä set eller annat som Arsenal lager du mentioned. milled ak stock options. Milled Receiver MAK-90 vinkel-cut receiver stock options. Milled Receiver MAK - 90 vinkelslipade mottagare stock options. Just lärt allt detta efter några telefonsamtal, och ett par dagar av study. For en, det finns bara två personer som gör lagret för denna AK AK Norinco MAK-90 jag har har en vinkelskuren till mottagaren, vilket gör det till en oddball historien går, är att Norinco skickade över modeller som en gång var undermappar och fäst tumhålslagret till dem efter att ha tagit bort undermappslagret innan de skickades eller så gick historien med en person Jag pratade med. Ironwood De skyltar gör en trälager som är en direkt inbyggd ersättning för den vinkelskuren MAK-90-malda mottagaren, här är en länk till var de har beståndet på deras webbsida. Lageret till MAK-90 är apn 4MM och om du rullar ner ser du det delnummer som anges i den högra kolumnen på tabellen på den sidan. Det finns två träalternativ från Ironwood, laminerat och valnöt. Sedan gör ACE en sidkatalog för Norinco MAK -90 men det finns en 35-40 bilaga som måste köpas som är en adapter som passar mellan mottagaren och den rörformiga sidomappen. Sedan köper du gångjärnet för mappen igen, inte säker på vilken här, antingen möjligen AK Universal Receiver Blocks - 35 00. Sedan måste du få den rörformade stockens andra bild från toppen, 64 95.so, ser ut som ACE-lagerfördelningen, en kollega skulle vara in i den för omkring 140 eller cirka 102 för Ironwood trä Lager med en recoil pad. Jag gräver vikande lager, så jag d antagligen välja den extra 40 och gå sied-mapp b Det är bara jag. En sak som jag gillar om sidkorgen är att med ACE har du ditt val av tre längder rörformiga lager som är perfekta för mig, för jag är stor kille och det vanliga AK - eller SKS-geväret sitter på min axel som en leksak lite extra lenth sätter den rätt i fickan där den behöver vara. Jag tror att jag ska kopiera klistra in det här till en tråd för alla att se kan vara bra forskning som hjälper andra på väg som vill göra detsamma. Det enda problemet du kommer att ha med ACE-sidmappen är att de inte längre gör vinkelskärningsadaptern för gångjärnsenheten. Jag har sett några gevär på forumet med en snygg adapter. Dessa kan ha varit original ACE eller De tillverkades av någon med rätt verktyg och talanger. Genom dessa fält av förstörelse, Ilddopar, har jag bevittnat ditt lidande. När slaget rasade högre Dire Straits. milled mak90.twr3cks, är det inte det enklaste att göra, men gjort rätt har du en malet kinesisk undermapp som du inte t måste vara rädd för att skjuta Få Polytech gasblock och syn FSB eller något riktigt nära och en kinesisk underfolie buttstock Skär tangen, sedan för underfoliehålen, mäta 20 gånger och skära en gång. 5 8 hålet för underfolieaxeln ska borras underdimensionerad än sista reamed med en 6250 reamer jag köpte en av ebay för 20 Du får en snygg passform utan spel Det viktigaste är timing av lock-up när stocken viks. Du vill att hundarna ska snäppa in när rumpan är upp mot den nedre handguarden Du måste göra lite dremeling inuti mottagaren för röjning av de inre undermappsdelarna, men jag hittade inte det en stor sak Annat än det, gör en täckplatta på baksidan av mottagaren och byt ut Gasen Blockera och FSB och du är där min pistol ser bättre ut personligen som i bilden img img.

Comments